torsdag 17 februari 2011

Heja mig, min blogg fyller 1 år!

Idag fyller A fraction of the web 1 år; grattis lilla blogg! Jag har testat lite olika tonfall, lite olika infallsvinklar, lite olika grepp här på bloggen. Nu känner jag att jag har börjat hitta formen. Vi får väl hoppas att mitt skötebarn lever i all välmåga iaf ytterligare ett år.

Att publicera besöksstatistik på sin blogg är väl knappast något man får stora bloggpriset för. Det anses väl närmast självförhävande, och med all rätt. Men va fan, vi pratar ju om en ettårsdag här! Då har man rätt till vissa egotrippar.

Här kommer således lite statistik från bloggens första levandsår:
  • Antal inlägg: 297 (inklusive detta)
  • Antal besök: 8 299 (t.o.m. igår)
  • Antal sidvisningar: 17 183 (t.o.m. igår)
  • Antal kommentarer: 634

Mest lästa inlägg:
  1. Bokrecension: När man skjuter arbetare... av Kerstin Thorvall
  2. SD:s anhängare, vilka är de?
  3. Bokrecension: Flugornas herre av William Golding
  4. Bokrecension: Lilla stjärna av John Ajvide Lindqvist
  5. Bokrecension: ok, amen av Nina Solomin


10 kommentarer:

  1. Grattis! Inte dåligt vad du åstakommit på ett år.

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Håller med föregående kommenterare, mycket bra åstadkommit på ett år. Hoppas att jag kan ha hunnit med lika mycket när jag firar ett år (om cirka fem månader)

    SvaraRadera
  3. Men grattis för sjutton! Blir'e tårta till stölen nu då?

    SvaraRadera
  4. Grattis till både dig och bloggen!

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Din blogg är en dag yngre än min, hihi.

    SvaraRadera
  6. Tackar ödmjukast för alla gratulationer.

    SvaraRadera