torsdag 2 september 2010

Pocket Unsmart

Jag fick ett abonemang på pocketböcker hos Pocket Smart av några kompisar när jag fyllde år i somras. Det har inte varit annat än strul. Min första bok kom aldrig. Däremot skickade de en bok jag inte beställt. Till råga på allt skickades denna inte till mig, utan till han som besällde abonemanget. När jag nu går in för att göra en beställning av septembers bok börjar det med att jag plötsligt har 157 meddelanden i min inbox, meddelanden som helt uppenbart inte är till mig och som i många fall är svar på mail skickade långt innan jag blev medlem på sajten. När jag sedan försöker beställa en bok börjar jag undra om det inte är Joseph Heller som har konstruerat deras sajt. När jag försöker fylla i min epostadress står det att jag inte kan ändra epostadress eftersom jag är ny medlem, det jag skriver kommer därför att ignoreras, men när jag låter bli att skriva min mail möts jag av meddelandet att beställningen inte kan slutföras om jag inte skriver i min epostadress!

Jag fick till slut tag på kundtjänst och de tog bort kontot i fråga. Nu har jag alltså börjat på nytt och hoppas det i min brevlåda snart ska ligga ett paket med Sista resan av Carsten Jensen.

2 kommentarer:

  1. Visst är det dom som det har stått om på svb.se? Att det är jätteknepigt att avsluta medlemskap o s v? Trist att det blivit sånt strul med en annars väldigt kul present. Hoppas att du får din Sista resan nu!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte läst om dem på svb.se, men det kan nog stämma. Jag hoppas att det går att avsluta medelemskapet när den tiden kommer.

    SvaraRadera