söndag 19 september 2010

En tumstock i ögat och helgen blev läsfri

Jag håller på att renovera mitt kök. Igår råkade jag köra upp en tumstock i ögat. Det är inget jag kan rekommendera, det gör ordentligt ont. Efter att ha suttit i en timme och vänta på att ögat skulle gå att öppna fick jag pallra mig iväg till S.t Eriks ögonsjukhus. Det hela föll ut väl, så tillvida att det inte var något allvarligt, men jag kan inte anstränga mitt öga med särskilt mycket läsande just nu. Det ska ha läkt om några dagar, så om inget tillstöter ska jag vara bra när jag reser ner till Göteborg och Bokmässan på torsdag. Hoppas, hoppas.

5 kommentarer:

  1. Usch, så läskigt. Ögonen är man rädd om. Hoppas att du blir återställd å det snaraste- bokmässan blir nog spännande i år!!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen att det blir mycket bättre, mycket fort.

    SvaraRadera
  3. Tack, tack. Jag är redan bättre :)

    SvaraRadera
  4. Läsfri, eller kanske läslös ;-)
    Hoppas det snart är helt bra!

    SvaraRadera
  5. Ja, snarare läslös. Men nu har jag börjat läsa igen :)

    SvaraRadera