tisdag 22 juni 2010

Bokbytet: ett inlägg som handlar om böcker och läsning

Märklig titel på det här inlägget; handlar inte de flesta inläggen på den här bloggen om böcker och läsning? Nåväl.

Förutsättningarna för det här inlägget finns här och det här är sannerligen inte lätt. Hur ska jag kunna beskriva vad jag gillar att läsa och inte att läsa på några rader? Två enkla sätt för dig, min hemlige bokvän, är att dels rota runt här på min blogg och dels att gå in på bok.nu (om du är medlem där) och leta upp mig (sök efter Magnus Axelsson under Medlemmar som jag spanar på). Du kan kolla in mitt inlägg inför förra bokbytet. Här finns ett inlägg som är läsvärt, här också. Så och här.

Jag vet inte rikigt vad mer jag kan säga som ger dig info utöver länkarna ovan. Men fråga mig gärna vad du vill i kommentarsfältet så ska jag svara så gott jag kan. I morgon ska jag försöka hinna med att skriva det andra inlägg som hör till bokbytet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar