fredag 18 juni 2010

Knas med Google Analytics?

Jag ändrade min design på bloggen för några dagar sedan och sedan dess registrerar inte Google Analytics några besök på min blogg. Den visar noll besökare för de senaste dagarna. Detta trots att jag har fått kommentarer på några inlägg under dessa dagar. Bevisligen har någon varit på min blogg, trots att Google tycker annat. Är det någon som har varit med om liknande? (Jag inser ju att om Google har rätt och ingen har besökt min blogg, så är det nog ingen som kommer svara på min fråga, än mindra läsa den mening jag skriver just nu...)

4 kommentarer:

  1. Minns inte riktigt, men är där inte någon kod man ska klistra in i html-koden för att verifiera att man är ägare till bloggen och för att analytics ska kunna läsa av statistiken ? Den försvann nog vid mallbytet och behöver förmodligen läggas till igen.

    Skön design för övrigt! :)

    SvaraRadera
  2. Logga in på Analytics och sedan går du till Inställningar Analytics -> Profilinställningar -> Spårningskod, och så klistrar du in koden i bloggen och så funkar det igen! :)

    SvaraRadera
  3. Just det, koden hade visst försvunnit. Nu har jag klistrat in den igen, i morgon kan jag se om det funkar. Tack för hjälpen.

    SvaraRadera
  4. Nu funkar allt igen. Tack ännu en gång för hjälpen!

    SvaraRadera