tisdag 6 april 2010

Lång handläggningstid hos Vi läser

Jag beställde en prenumeration av tidningen Vi läser härförleden. Idag slog det mig att det här var c:a en månad sedan och jag har fortfarande inte fått någon tidning, trots att jag vet att det kom ut ett nytt nummer 19 mars. Jag kollade det bekräftelsemail jag fick vid beställning. Där står det visst att min prenumeration startar med nummer 3 som utkommer 10 september. Jag antar att det är kul att tidningen har så många presumtiva läsare att det tar ett halvår att handlägga en prenumerationsbeställning. Jaja. Jag gick och köpte senaste numret (nr 1) på Konsum i stället. Och får väl göra samma ska med nummer 2 så småningom.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag är marknadsansvarig på ViLÄSER och såg ditt inlägg. Du ska verkligen inte behöva vänta så länge på ditt första nummer - vi hade ett tag problem med att det stod fel datum på våra fakturor. För att få ViLÄSER nr 1 behövde vi ha registrerat din beställning innan den 16 mars. Om din beställning inkom efter det får du ViLÄSER nr 2 (som kommer i maj) som ditt första nummer.

    Mejla mig så kollar jag upp din beställning!

    Vänliga hälsningar
    Hannah Zimmerman, ViLÄSER
    hannah.zimmerman@vi-tidningen.se

    SvaraRadera